Vertrek - Reisverslag uit Oldenzaal, Nederland van Tanya Plas - WaarBenJij.nu Vertrek - Reisverslag uit Oldenzaal, Nederland van Tanya Plas - WaarBenJij.nu

Vertrek

Door: Tanya

Blijf op de hoogte en volg Tanya

23 Juli 2013 | Nederland, Oldenzaal

Lieve mensen,

Ik zal even kort uitleggen wat allemaal is gebeurd voordat ik weg ben gegaan. Na een lange tijd van onzekerheid werd het steeds zekerder dat ik richting California zou gaan. Toen ik een berichtje had gekregen dat onze vriend een stage had gevonden bij een airconditioning bedrijf in San José was ik heel blij! Ik had iedereen verteld dat ik er heen ging en ik zou een dag later te horen krijgen wat ik precies zou doen en meer details. Maar.. In plaats daarvan kreeg ik een mailtje met de mededeling dat het toch niks zou worden. Terug bij af... Mijn ouders hebben toen hun contacten nog eens aan het werk gezet en de McKenna's lieten weten dat ze wel iets voor me hadden. Diezelfde avond heb ik een telefoon gesprek met ze gehad en ze wilden me super graag hebben! Zo ben ik in Colorado beland. Toen is het heel snel gegaan; mailtjes naar school, dingen regelen, ticket boeken, afscheid nemen van mijn lieve oma's en vrienden in Groningen en veel meer.

Mijn laatste avond in NL heb ik doorgebracht met mijn lieve vriendinnetjes, familie en vriendje. Het was echt heel fijn om een avond samen te zijn! Ik heb een super leuk boekje van mijn vriendinnen gekregen, waar ik in kan kijken als ik ze mis <3.

Eenmaal op het vliegveld, na een uurtje slaap, voelde afscheid nemen heel onwerkelijk. Pas toen ik door de security was en alleen weg liep drong het echt tot me door dat ik weg ging. Na een paar kleine traantjes en toen ik in het vliegtuig zat, had ik er echt heel veel zin in.
Onderweg leuke mensen ontmoet en iedereen zei dat Boulder echt de perfecte plek is om te zijn, lucky me!
Na een lange vlucht met vertraging door een kwijtgeraakte flight attendant, kwam ik eindelijk na meer dan 30 uur reizen en kwam ik aan in een prachtige ranch.

Tot de volgende update :)