Outdated update - Reisverslag uit Boulder, Verenigde Staten van Tanya Plas - WaarBenJij.nu Outdated update - Reisverslag uit Boulder, Verenigde Staten van Tanya Plas - WaarBenJij.nu

Outdated update

Blijf op de hoogte en volg Tanya

23 Maart 2014 | Verenigde Staten, Boulder

Oeps... En toen was het opeens Maart en zit ik alweer bijna twee maanden in Spanje maar laat ik nog maar wel even heel kort opsommen wat er in de laatste paar weken in Amerika is gebeurd. Allereerst kerst, dat heb ik samen gevierd met m'n eigen familie in Boulder!! Super leuk dat ze langs kwamen en heerlijk tijd met hun gespendeerd in een schattig huisje bij Chautauqua.
NYE heb ik doorgebracht in het conventie center in Denver, bij het festival Decadance. Echt fantastisch! Verder heb ik nog een dagje geskied bij Winter Park. Het weer kon niet slechter (als je met -28 een sneeuwstorm krijgt boven op de berg is de lol er al gauw vanaf) maar per toeval kregen we kaartjes van mensen die we tegenkwamen bij de parkeer plekken wat echt héél aardig was!
Toen nog een paar weekjes doorgewerkt bij Bella en als een soort van afscheidsfeestje hebben we nog een keertje gekart. Oefening baart kunst blijkt wel weer want ik heb Leif met z'n grote praatjes wel even een poepie laten ruiken! Ik heb echt een leuke tijd gehad bij Bella, veel geleerd en gegroeid. En toen zat mijn tijd erop in Boulder en gingen de avonturen verder in Amerika. Ik ben een paar dagen in San Francisco geweest, op bezoek bij vrienden van m'n ouders. Dat vond ik zó gezellig, wat een lieve en hartelijke mensen. Ik heb een dagje alleen rondgelopen in de stad en vind het echt een super stad! Zeker een aanrader voor een studie of stage stad vind ik.
Toen ben ik nog een week in Washington DC geweest, oude herinneringen ophalen. Veel oude vrienden gezien en naar m'n oude school geweest en vooral veel tijd gespendeerd met Suzanne, de moeder van het gezin - echt een lieverd.
en toen was de tijd gekomen om nog eventjes langs Nederland te gaan voordat mijn nieuwe avontuur zou beginnen in Granada, Spanje. Maar daarover lees je meer in de blogjes '"study" abroad in Granada'

Bye bye America, hasta la proxima vez!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Boulder

My life as a Bellazoid

In Boulder, Colorado

Recente Reisverslagen:

23 Maart 2014

Outdated update

14 December 2013

Arizona and more

28 November 2013

What are you thankful for?

16 Oktober 2013

2 months down, 3 to go

10 Oktober 2013

Cakes and Castles
Tanya

Actief sinds 29 Aug. 2013
Verslag gelezen: 101
Totaal aantal bezoekers 4586

Voorgaande reizen:

07 Februari 2014 - 03 Juli 2014

"studying" in Spain

23 Augustus 2013 - 23 Januari 2014

My life as a Bellazoid

Landen bezocht: